Zorgon Peterson wystosował publiczne wezwanie do wsparcia w końcowej fazie produkcji długo oczekiwanego Panther Clipper Mk II.
Ciężki frachtowiec, okrzyknięty największym statkiem towarowym z jednoosobową załogą, jaki kiedykolwiek wyprodukowano do użytku cywilnego, napotkał trudności logistyczne. Chociaż sprawca nie został wyraźnie nazwany, analitycy wskazują na odwetowe operacje pirackie po niedawnej porażce Kumo Crew w Beta-3 Tucani.
Rzecznik Zorgon Peterson powiedział:
Pozostajemy w pełni zaangażowani w uruchomienie produkcji Panther Clipper Mk II zgodnie z harmonogramem. Z pomocą społeczności niezależnych pilotów chcemy ustabilizować łańcuchy dostaw i bronić naszych szlaków żeglugowych.
Piloci są zaproszeni do wsparcia inicjatywy z Vespucci City w systemie Aiaba. Pomoc jest oczekiwana w dwóch formach: dostaw nadprzewodników, polimerów i galu na stację oraz operacji antypirackich w celu ochrony konwojów transportowych na trasie.
Jako dodatkową zachętę, Zorgon Peterson przyzna ekskluzywne złote malowanie Panther Clipper Mk II ZPG oraz specjalną kalkomanię dla pilotów wspierających obie inicjatywy. Korporacja udostępni również specjalnie zaprojektowany moduł obrony punktowej.
Oczekuje się, że sam statek będzie początkowo dostępny do zakupu na zasadzie wyłączności, zanim przejdzie do standardowych katalogów stoczniowych w dalszej części roku.
„Zorgon Peterson docenia wszelkie wsparcie, jakiego mogą udzielić piloci, aby ta premiera zakończyła się sukcesem”, dodał rzecznik.