Zestaw nowych napędów Supercruise Overcharge Frame Shift Drives wszedł na rynek na początku tego tygodnia wraz z kilkoma innymi ulepszeniami nowych modułów.
Aby uczcić niedawny sukces firmy, dr Namin Tirel, szef działu badań i rozwoju Achilles Aerospace, udzielił rzadkiego wywiadu dla Vox Galactica:
To naprawdę zadziwiające. Przez ponad rok pracowaliśmy w tajemnicy nad tym, co ostatecznie stanie się naszą technologią Supercruise Overcharge. Mieliśmy góry danych i wiele teorii do przetestowania, ale z trudem udało nam się osiągnąć postęp w pracach nad czymkolwiek, co miałoby realne praktyczne zastosowanie. Kiedy zdobyliśmy niektóre z rzeczywistych części technologii napędowej Thargoidów, cały ten czas, energia i inwestycje finansowe w końcu się opłaciły. Byliśmy w stanie poczynić ogromne postępy w krótkim czasie, co właśnie widzicie.
Celowo utrudniliśmy modyfikację tych napędów, ponieważ nadal wykorzystują one bardzo nową technologię, ale biorąc pod uwagę, jak dobrze napędy się trzymają, uznaliśmy za stosowne złagodzić to ograniczenie.
Nasza najnowsza aktualizacja oprogramowania układowego usuwa również prototypowy ogranicznik bezpieczeństwa zasięgu skoku, co idzie w parze z genialnym dopracowaniem, które osiągnęliśmy podczas prac rozwojowych. Nasze napędy są nie tylko zdolne do przeładowania Supercruise, ale dostrzegliśmy kilka optymalizacji, które mogliśmy wprowadzić w stosunku do starzejącej się technologii Sirius. Jeśli chcesz lecieć szybciej i dalej, przesiądź się na napęd Achillesa.
Wreszcie, współpracujemy z Faulcon DeLacy nad ich Pythonem Mk II. Jest to coś, z czego obie firmy są niezmiernie zadowolone i chcemy zaoferować to samo podejście do współpracy także innym producentom”.
Supercruise Overcharge było punktem kulminacyjnym mojej kariery, a bycie częścią jego ciągłego rozwoju to zaszczyt. Dziękuję mojemu zespołowi za pomoc w stworzeniu kolejnej fazy podróży kosmicznych, a szczególne podziękowania dla niezależnych pilotów, którzy dostarczyli nam kluczowe elementy technologii, które to wszystko umożliwiły.